Ηράκλειο 30/9/2022 Από τη Γραμματεία του Τμήματος
Φοιτητές που οφείλουν μόνο το μάθημα “Λογιστικό και Ελεγκτικό Δίκαιο”
Οι φοιτητές που έχουν ενταχθεί, βάσει του ν.4610/2019, στο Πανεπιστημιακό Πρόγραμμα Σπουδών και οφείλουν μόνο το μάθημα «ΛΟΓΙΣΤΙΚΌ ΚΑΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΌ ΔΊΚΑΙΟ» για τη λήψη του πτυχίου τους, θα πρέπει να το δηλώσουν στη Γραμματεία έως και τη Δευτέρα 10/10/2022.
